Aandacht bij ruim 4 miljoen gasten

Waar Visit Zuid-Limburg voor gaat?

Wij willen gasten hongerig maken naar onze unieke regio en ze ter plekke fysiek én online de (mooiste) weg wijzen. Wij brengen Zuid-Limburg dan ook doorlopend onder de (inter)nationale aandacht en doen dat met een breed palet aan marketingactiviteiten. Door bestaande gasten aan ons te binden en buitenlandse en zakelijke markten te bewerken, ontstaat er groeipotentie in de bestedingen van het verblijfs- en dagtoerisme. Kortom: Visit Zuid-Limburg is uw ultieme partner voor bestemmingsmarketing in de regio.

Visit Zuid-Limburg geeft u

  • Multichannel promotie bij ruim 4 miljoen gasten
  • Originele (media)aandacht in de héle klantreis
  • Ondersteuning en advies bij regionale events

Onze marketingstrategie

Als Visit Zuid-Limburg weten we het unieke DNA van de regio te vertalen naar relevante informatie die onze gasten inspireert. De 6 fasen uit de customer journey staan hierbij centraal. Wat betekent dat wij zowel voor, tijdens als na hun verblijf klaar staan voor onze gasten. Wanneer ze maar willen en via het medium dat ze het liefst gebruiken.

Onze marketinginspanningen zijn de ene keer direct richting de consument, bijvoorbeeld via ons consumentenplatform met ruim 4 miljoen bezoekers, maar ook indirect via bijvoorbeeld collectieve marketingcampagnes, pers en influencers. Wij maken daarbij dankbaar gebruik van moderne communicatie, van onze historie, netwerk en kennis en van het vertrouwen dat onze merk heeft bij de consument.

 

3 actuele campagnes

Samen de honger van onze gasten stillen?

Manager Marketing & Evenementen Manon Luijten:


“Als partner van Visit Zuid-Limburg profiteert u van de gezamenlijke promotie van de regio met bijzondere voordelen. Wij maken gasten hongerig en u kunt die honger stillen. Daarbij zoeken we samen naar originele manieren om uw organisatie het beste te profileren bij onze gasten, in elke fase van hun reis. ”

Vertel me meer!

Routepunt, Evenementenpunt, allemaal in eigen beheer. Gaat u samen met ons aan de slag?