Voor winter 2023-2024 lanceren we deze campagne, waarin we Zuid-Limburg zowel regionaal als landelijk promoten als hét Winterparadijs in eigen land.
Wij willen gasten hongerig maken naar onze unieke regio en ze ter plekke fysiek én online de (mooiste) weg wijzen. Wij brengen Zuid-Limburg dan ook doorlopend onder de (inter)nationale aandacht en doen dat met een breed palet aan marketingactiviteiten. Door bestaande gasten aan ons te binden en buitenlandse en zakelijke markten te bewerken, ontstaat er groeipotentie in de bestedingen van het verblijfs- en dagtoerisme. Kortom: Visit Zuid-Limburg is uw ultieme partner voor bestemmingsmarketing in de regio.
Als Visit Zuid-Limburg weten we het unieke DNA van de regio te vertalen naar relevante informatie die onze gasten inspireert. De 6 fasen uit de customer journey staan hierbij centraal. Wat betekent dat wij zowel voor, tijdens als na hun verblijf klaar staan voor onze gasten. Wanneer ze maar willen en via het medium dat ze het liefst gebruiken.
Onze marketinginspanningen zijn de ene keer direct richting de consument, bijvoorbeeld via ons consumentenplatform met ruim 6 miljoen bezoekers, maar ook indirect via bijvoorbeeld collectieve marketingcampagnes, pers en influencers. Wij maken daarbij dankbaar gebruik van moderne communicatie, van onze historie, netwerk en kennis en van het vertrouwen dat onze merk heeft bij de consument.