'Don't Vlaai Away' -> visitzuidlimburg.nl
Visit Zuid-Limburg kondigt met trots de lancering aan van haar zomercampagne, gericht op het inspireren van Nederlanders om hun vakantie in eigen land te vieren. Als aftrap van deze ludieke campagne zullen van 5 februari tot 4 maart op twee grote reclamemasten in de nabijheid van Schiphol opvallende uitingen te zien zijn met de pakkende boodschap: 'Don't Vlaai Away.'
Een creatieve woordspeling die Nederlanders enerzijds prikkelt en uitnodigt om te kiezen voor een duurzame vakantie in Zuid-Limburg en anderzijds de nationale trots aanwakkert op de geliefde Limburgse vlaai uit eigen land, onlangs erkend als beschermd Europees streekproduct.
Don’t Vlaai Away
De reclamemasten nabij Schiphol dienen als perfect communicatiemiddel als introductie van de campagne, een knooppunt van internationaal reisverkeer en een plek om na te denken over de vakantie. Ook een plek om gasten indirect te wijzen op de mogelijkheid om de ecologische voetdruk te verminderen, door te kiezen voor een bestemming dichter bij.
“Onze zomercampagne ‘Don’t Vlaai Away’, vestigt enerzijds de aandacht op onze culinaire schatten en anderzijds op Zuid-Limburg als duurzame vakantiebestemming bekend om haar heuvels, Euregionale ligging en bourgondische leefstijl aldus Manon Luijten, marketingmanager Visit Zuid-Limburg”.
Extra middelen
Vanaf 4 maart zetten we ook een commercial en
displaycampagne in via de STER, zichtbaar bij het terugkijken van programma’s zoals 'Heel
Holland Bakt'. Ook plaatsen we advertenties via Facebook en Instagram en gaan we samenwerkingen gedurende het jaar samenwerkingen aan met influencers/bloggers (o.a. Reishonger & The Outdoors) waarmee we laten zien wat er
allemaal te beleven valt in ons eigen stukje buitenland!